onsdag den 17. november 2010

WOJRAloaijefaosWODaHDLJFGAKkjadsl

Det er om, hvordan mit hoved føles ... Jeg har så mange listen foregår lige nu, at jeg ikke er sikker på, jeg kan holde dem lige ...

liste for schoollist for homeworklist til skole arrangementer og særlige poster for schoolmedical læge listen for Maggie, Josef og myself147 List147 ListAmazima listfootball tidsplan for Jeremiahfootball tidsplan for Elijahthe RETURN opkaldslisten er bare mere som en bookadoption spørgsmål list
og godt du får billedet ... Det er sjovt, hvordan jeg en dag har det hele regnet ud, og jeg er smilende og føler mig temmelig stolt af mine færdigheder, og derefter andre dage på listen får alle rodet op, og jeg kan ikke gøre plat eller krone af det ... Jeg udfyldte en fantastisk ME formular til forkerte barn og sendte den til den forkerte klasse i sidste uge ... lol ... Bare alle minder mig jeg er så normal, mangelfuld, og forsøger at gøre mit bedste ...
Vi gør rigtig godt her, og jeg har lyst til Josef og Daisy er bosætter sig i deres familie og deres daglige liv ... Den ene ting aldrig på min liste er Jesus, fordi han ikke er noget jeg kan tjekke ud, men nogen jeg lean på, søger at tilbringe tid sammen med, og virkelig ønsker at sørge for, er EN DEL AF MIG!
Håber du kan lide den nye blog make over ... TAK Colleen! Jeg håber dette vil hjælpe dig til at navigere rundt på vores liv lettere, give opmuntring til jer ved at dele vores vedtagelse rejser, og giver dig mulighed for at tjekke ind på 147 millioner forældreløse børn jævnligt (så meget der sker der) ...
velsignelser på din uge søde venner!!