tirsdag den 2. november 2010

Den anden af min sommer spinning workshops

Spinning farvet garn

I denne 4-timers workshop, vil du lære hvordan man kan sætte flere farver i din spinning uden at købe håndmalet roving. Vi udforsker forskellige kartning og spinding metoder til at opnå blandede farver garn og rum-farvet effekter og diskutere resultaterne og deres anvendelse. Studerende skal være behageligt nok med et hjul eller en spindel at gøre velopbygget konsekvent garn.

Forsyninger til at bringe med dig:
- Spindel eller hjul
- Handcards hvis du har dem (et par vil være til rådighed til at dele)
- Mindst 3 spoler til dit hjul, spindlers bringe en opbevaring metode, så du kan vinden ud garner som du gør dem
- Ekstra drev band, olie, andre "værktøjer" du normalt udfører når spinding
- Medbring din egen frokost, kaffe / te / vand vil være tilgængelig

10. juli 2010-10:00 til 2:30 med 30 minutter til frokost
$ 60 omfatter materialer og handout

Information om betaling
Registrer tidligt ved at kontakte mig gennem denne blog eller på Ravelry (jeg er feistywoman) at reservere din plads. Betaling kan ske via Paypal (jeg sender dig en faktura, når du er registreret) eller personlig check. På dette tidspunkt er jeg ikke i stand til at acceptere kreditkort. Betaling i fuld forventes tre dage før workshoppen.