mandag den 19. juli 2010

WEEKEND SHOPPING (De olympiske lege EDITION)

Nogle af jer kan huske, at drengen og jeg tilbragte vores New Year's i Vancouver BC ... Jeg ville ønske, at vi kunne være deroppe lige nu absorbere al den spænding af De Olympiske Lege! Men lad os være ærlige, den virkelige årsag var jeg dog der er shopping ... specifikt fabelagtig Oliver & Lilly's ...
Mens vi var oppe i der i januar, jeg vrissede nogle billeder af mine besøg i denne bedårende boutique, og jeg har ventet til at dele dem indtil nu, i håbet om at nogle af jer rent faktisk kan betale et besøg på spil og de lokale !
Det var to af mine favorit baner, men jeg ved, at Leighann - den super sød og stilfuld ejer - har mange flere godbidder at hun er kommet i for foråret siden da. Så hvis du tilfældigvis være i byen (eller er så heldige at bo der), kan jeg anbefale et lille besøg? Du vil ikke fortryde det!