tirsdag den 20. oktober 2009

Connecting The Dots

En sjov lille ting, der er sket i min del af blogging universet. Det startede med denne chance møde. Handyman, og jeg kom ansigt til ansigt med en person, en fremmed, som havde læst vores blog. Og i løbet af de sidste par uger har det mærkværdige fortsat. Jeg har lavet nogle nye blog venner og i virkeligheden viste sig rigtigt til mit hus-stalking tendenser og slå op på nogle af disse blogger's huse klar til at tage et kig på deres vægge revet ned og låne nogle af deres dekorerer ideer. Og de hilste os i (hi Jen & Dave!). Og de har bragt over deres lille kiddos at opfylde Chloe (hi Lisa!). Bemærkelsesværdigt, som blogging har gjort min verden større ... ved at udsætte mit hjem og stil og synspunkt at mange andre ... Det har gjort min verden mindre ... ved at indføre mig til folk i min egen baghave.

I guess that's magt \ "sociale netværk \", som de kalder det. Via denne lille blog, har jeg samlet op design klienter til min nye indretningsvirksomhed forretning. Jeg har lært af nye kilder til fliser og toiletter, opdagede renovering nyttige tips, og har modtaget hjælpsom læser feedback. Jeg har næsten opfyldt blog venner i en lignende tilstand i livet - gammelt hus, nygift, at starte en familie. For mig, udvisket grænsen mellem virtuel og virkelighed bliver mere og mere. Jeg slags kan lide det.

Den åndelige side af mig siger, at der ikke er tilfældigheder, og der er grund til ting, der sker her og nu. Som ny forælder, synes jeg, vi giver vores liv en smule af et eftersyn - gør nye par venner, nye Mommie venner (jeg er sikker på, at mange af jer andre forældre har gjort det samme?). Så godt, jeg forsøger at bygge en ny karriere, som vil tillade mig at blive hjemme hos den lille. Så jeg tager disse ting som tegn på bevægelse i den rigtige retning.

Eller måske er jeg bare overthinking disse ting, og hvem ved, kunne jeg er stødt på disse mennesker og gjorde disse forbindelser bare ved at støde ind i dem på gaden. Uanset hvad det er, er ting, føler forynget her på HandyLuster husstand.