lørdag den 5. september 2009

Soendag + Flower = Sunflower (Eller Pretty Things)


Ja, det har været et stykke tid. Men det er ikke, at jeg var bein doven, og jeg fortalte en god ven det havde noget at gøre med ikke Feelin meget \ "Bloggy \" seneste. Jeg formoder, at nogle af y'all know at Feelin såvel. Har du nogensinde oplevet en sommersæson, der ikke helt har lyst til sommertid? Jeg ved ikke, hvad der skete med vores sommertid vejr. Jeg er ikke sikker på, hvis vi selv havde en 90 graden dag endnu. Og det er august allerede!

Jeg kan godt lide smukke ting. Pretty ting foruden blomster. Jeg tror, kvinder har et langt bredere udvalg af prettier ting at pynte sig med. Hvis folk ikke ville stirre og synes jeg er mærkeligt, jeg vil male mine negle, herunder dem på min tæer. Den armbånd I'm slidlagets blev foretaget af en listig bekendtskab jeg mødte på nettet, Ms Jean maj, ejer og indehaver af Jean mai Originaler, hun ved, hvordan man laver smukke ting for mænd.





Det er et temmelig bug. Kan du finde det?

Tiger Eyes ® Cutleaf Staghorn (Rhus typhina 'Bailtiger') er smuk.

Cosmic skønhed?

Aften musik kan forsvarlig smuk, og ser nydeligt også.

Der er et par smukke ting i dette billede.
Kan du se dem?