tirsdag den 23. december 2008

Regn & hagl !!!!

Okay, jeg er flov over at sige, at jeg ikke har nogen billeder af Corey's fødselsdag. Corey tog en dag fri fra arbejde, og vi ledes til Mall for nogle shopping og så er jeg overrasket over Corey med Jenna kommer over for at tage Maddox til svømning lektioner, så vi kunne gå ud til aftensmad alene! Det var sådan underligt at være ved os selv og bare slappe af. Takket Auntie Jenna! Den sødeste del af hele dagen var, at Maddox kan synge Happy Birthday. Han synger, "fødselsdagen til dig" i den sødeste lille stemme. Han er nu sang den til hele min familie, bare fordi det er for sødt.
Her er en nuttet skudt af vores lille 19 1/2 måned gamle!  Okay, jeg troede, at jeg skal starte med eftermiddagens begivenheder - Regn & Hail!
  Forhåbentlig er der ingen skade på min bil, da den var parkeret på gaden.

Her er Maddox børster hans tænder her til morgen at få klar til at gå ned for at se Bedstefar Robby. Han elsker at børste nu, fordi han faktisk får lidt tandpasta. Når vi giver ham hans tandbørste han øjeblikkeligt siger, "mere tandpasta, mere tandpasta".

Her er han helt hamming den op til kameraet. Alt for nuttet. Maddox er ved at blive helt karakter nu, og så verbal! Vi har samlet samtaler mere og mere. Her er han gør alle hans følelser for mig. Ovenstående er HAPPY!

Overrasket!

underlig!

Sad.

og glad igen for god foranstaltning.

Jeg hørte nogle støj overtaget af closet den anden morgen, når Corey og jeg var få ting klar til at gå et sted . Jeg kom til at se og fundet Maddox få alle gearet op i Corey's stuff. Han har en mening for headsets. Maddox har bragt så meget sjovt at vores liv. Maddox er så uafhængig og mener, han er åh sandsynligvis mindst 3 år gamle. Han siger så mange sætninger og grupper dem til at fortælle dig en historie eller fortælle dig, hvad han ønsker, eller hvad han tænker. Det er så sjovt at høre alle disse kreative ting kommer ud. Vi arbejder på farver og ABC's nu, og han kender Pink & Blue ganske godt og Green tider. Han virkelig kan lide noget pink (han er hans mors barn). Han vil også udfylde statister med ABC's ret godt og kan fortælle mig, hvad de fleste af de breve om hans væg er. Optælling og stavemåde er stadig de samme. Der er stadig ingen "A" i hans navn efter ham, og han synes ikke at ligesom antallet 3 stadig, men vi bliver der. Han er nu på en underlig George kick. Filmen er fremragende, hvis du ikke har set det endnu. Nå, vi ud på ferie for den næste uge og et halvt med min side af familien. Forhåbentlig vejret vil samarbejde op nord!