mandag den 6. august 2007

Hjemløse fodbold.

Det er efter min mening et dejligt initiativ, at arrangere VM i fodbold for hjemløse.
Hvad det skal til for, helt nøjagtigt, ved jeg ikke.
Gøre opmærksom på deres eksistens vil jeg tro.
Der er dog et lille problem: Ja du har gættet rigtigt - det med at de forsvinder.
Det er selvfølgelig ikke til forhindre - som udgangspunkt...
Men at de kan forsvinde over TO omgange, er dog imponerende.
At tænke sig... Efter første forsvindingsnummer, at der ikke er nogen, der tager initiativ til at "mandsopdække" resten......?

Hjemløse i Danmark har markant bedre forhold end man har i store andre dele af verden..
Hvordan kan det komme bag på nogen, at nogle af de udefrakommende vil øjne en chance for at blive?

Hvad fanden - Jeg havde da gjort det samme, hvis jeg kom fra et land, hvor der absolut INGEN hjælp er at hente. Havde du ikke?

Jeg har da ondt af dem, men danmark er et lille land, og uanset hvor stærkt en økonomi vi har, og hvor gerne jeg ville dem det bedste, ER der ikke plads til alle i Danmark. Det er en katastrofe at de folk kan forsvinde som dug fra solen, nemmere end et tyggegummi i et barns lomme..

colic-help - skate

Håndværker - Risk Free Profit - IT-revolution - b - g - g - e - w - a - v - Entreprenør - skate - Maler